Specyfikacja Warunków Zamówienia – pobierz
Znak sprawy: P/05/2023 Świnoujście, 02.02.2023r.
Ogłoszenie o zamówieniu
(Pisemny przetarg nieograniczony niepodlegąjący ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2, Dz.U. z 2022r, poz. 1710 z późn. zm., dot. zamówień sektorowych w oparciu o „ Regulamin postępowania przy udzielaniu zamówień przez PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu”)
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 72–600 Świnoujście, ul. Daszyńskiego 2
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia: bezpłatna dostępna na stronie internetowej www.pec.swinoujscie.pl
3. Przedmiot zamówienia:
Odbiór oraz wywóz wraz z zagospodarowaniem odpadów powstających w wyniku pracy instalacji odsiarczania i odpylania spalin kotła K-2 w PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu o kodzie 10 01 82 – mieszaniny popiołów lotnych i odpadów stałych z wapniowych metod odsiarczania gazów odlotowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych i równoważnych.
5. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SWZ.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający warunki zawarte w SWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
7. Wadium: 700,00zł.
10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: —-
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100% – najniższa cena ryczałtowa oferty netto, dla każdego zadania oddzielnie.
12. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, pok. nr 1, 23.02.2023. do godz. 12:00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna, 23.02.2023r. o godz. 12:05
14. Termin związania ofertą – 35 dni od dnia składania ofert.