Specyfikacja Warunków Zamówienia – pobierz
Znak sprawy: P/07/2023 Świnoujście, 30.03.2023r.
Ogłoszenie o zamówieniu
(Pisemny przetarg nieograniczony niepodlegąjący ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2, Dz.U. z 2022r, poz. 1710 z późn. zm., dot. zamówień sektorowych w oparciu o „ Regulamin postępowania przy udzielaniu zamówień przez PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu”)
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 72–600 Świnoujście, ul. Daszyńskiego 2
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia: bezpłatna dostępna na stronie internetowej www.pec.swinoujscie.pl
3. Przedmiot zamówienia: Remont instalacji odpylania kotła K-2 w PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych i równoważnych.
5. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SWZ.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający warunki zawarte w SWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
7. Wadium: 2000,00zł.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 8000,00zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100% – najniższa cena ryczałtowa oferty netto.
10. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, pok. nr 1, 20.04.2023r. do godz. 12:00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna, 20.04.2023r. o godz. 12:05
12. Termin związania ofertą – 45 dni od dnia składania ofert.