Aby zostać odbiorcą ciepła sieciowego, należy zwrócić się:
– osobiście do Działu Sprzedaży – Biura Obsługi Klienta tel. 91 321 39 13 , ul. Daszyńskiego 2,
– lub korespondencyjnie, na adres Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, Dział Sprzedaży/Biuro Obsługi Klienta
Sposób postępowania:
Przed złożeniem wniosku proponujemy (zwłaszcza w przypadku domów jednorodzinnych) zwrócić się do firmy z zapytanie o określenie możliwości przyłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej (pobierz pdf, pobierz doc). Możliwości podłączenia zależy od odległości obiektu od sieci ciepłowniczej oraz wielkości obiektu.
1. Złożenie wniosku W1(pobierz pdf, pobierz doc) wraz z dokumentami.
2. Wydanie warunków przyłączenia:
– szczegółowe warunki techniczno-eksploatacyjne węzła cieplnego
– szczegółowe warunki techniczno-eksploatacyjne sieci
3. Umowa o przyłączenie – pobierz
4. Uzgodnienie projektu technicznego
5. Wykonanie (inwestor).
6. Odbiór końcowy
7. Złożenie zlecenia na dostawę ciepła – pobierz
8. Podpisanie umowy kompleksowej dostarczania ciepła (do pobrania: załącznik nr 2 – Ogólne Warunki Umowy
kompleksowej Dostarczania Ciepła; załącznik nr 3 – Taryfa dla ciepła)
kompleksowej Dostarczania Ciepła; załącznik nr 3 – Taryfa dla ciepła)