Dzwoniąc pod numer (91) 321 39 13 lub odwiedzając osobiście Biuro Obsługi Klienta uzyskacie Państwo w jednym miejscu informacje o świadczonych usługach.
W Biurze Obsługi Klienta można między innymi:
- pobrać odpowiednie formularze wniosków,
- uzyskać informację o możliwościach przyłączenia do sieci ciepłowniczej,
- podpisać umowę o przyłączenie do sieci,
- podpisać umowę sprzedaży ciepła,
- otrzymać aktualną taryfę dla ciepła,
- uzyskać informację nt. faktury za ciepło,
- złożyć osobiście lub telefonicznie reklamacje dotyczące realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło,
- zgłosić awarię lub zakłócenia w dostawach ciepła,
- uzyskać informacje o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła,
- zlecić usługę konserwacji węzła cieplnego oraz Pogotowia Ciepłowniczego.
Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. W przypadku awarii i zakłóceń w dostawie ciepła można dzwonić całodobowo pod nr tel. 993 lub (91) 321 99 23.
Informacje udzielane są także pod adresem e- mail: sekretariat@pec.swinoujscie.pl