Specyfikacja Warunków Zamówienia – pobierz
Odpowiedź na pytanie 17.03.2021r. – pobierz
Świnoujście,02.03.2021r.
Znak sprawy: P/06/2021
Ogłoszenie o zamówieniu
(Pisemny przetarg nieograniczony niepodlegający ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2, Dz.U. z 2019r., poz.2019 z późn. zm., dot. zamówień sektorowych w oparciu o „ Regulamin postępowania przy udzielaniu zamówień przez PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu”)
1. Zamawiający: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 72–600 Świnoujście, ul. Daszyńskiego 2
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia: bezpłatna dostępna na stronie internetowej www.pec.swinoujscie.pl
3. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie w PEC Sp. z o.o. w Świnoujściu remontu:
1) zewnętrznej instalacji kanalizacyjno-deszczowej przy budynkach hali WR i WLM,
2) zewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej przy budynku socjalno-warsztatowym
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i równoważnych.
5. Dopuszcza się składanie ofert częściowych – dla każdego zadania oddzielnie.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru ofert częściowych.
7. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SWZ.
8. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci spełniający warunki zawarte w SWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
9. Wadium:
1) 1.000,00zł,
2) 200,00zł.
10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
1) 4.000,00zł,
2) 700,00zł.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 100 % najniższa ryczałtowa cena oferty netto, dla każdego zadania oddzielnie.
12. Miejsce i termin składania ofert: siedziba Zamawiającego, pok. nr 1, 25.03.2021r. do godz. 12:00
13. Miejsce i termin otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna, 25.03.2021r. o godz. 12:05
14. Termin związania ofertą – 45 dni od dnia składania ofert.